کوتاهی مو

انتخاب مدل کوتاهی بسیار حائز اهمیت بوده و باید به صورتی باشد که مدل موی شما را با حالتی خوب و زیبا نشان بدهد. البته مد روز و ژورنال های روز هم در یک انتخاب خوب می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

سالن زیبایی بانو فراهانی با داشتن تیم تخصصی و بهترین میکاپ کار عروس در خدمت بانوان گرامی میباشد. شماره تماس09126906293

اما باید برای یک انتخاب درست چند نکته را مورد توجه قرارداد. انتخاب مدل کوتاهی باید مناسب با حجم، قطر و حالت موی شما باشد در نظر گرفتن این سه مورد باعث می شود که شما از کوتاهی موی خود احساس رضایت بیشتری داشته باشید. بطور مثال موهایی که دارای حجم کم و قطر کمی می باشند نباید بسیار لِیِر(خرد) شود و نیز مویی که از حالت فر برخوردار است نیز نباید بسیار خرد شود. موهای صاف و پرحجم را می توان از مدل های فشن و ژورنالی و مخصوصاً در مدل کوتاه از مصری فانتزی نیز استفاده کرد. قطر مو در افراد مختلف متفاوت است.

یکی از مواردی که به زیبایی و مرتب بودن یک خانم کمک میکند کوتاهی مو در فواصل معین است. همگی میدانیم که موهای بسیار بلند زیبایی ندارد و بی رویه بلند شدن موها جذاب به نظر نمی رسد. شما باید با توجه به فرم صورت خود مدل موهایتان و مقدار کوتاه یا بلند بودن آن را انتخاب کنید. اکثر خانمها دقیقا نمیدانند که چه مدل مویی مناسب چهره آنها است. ممکن است یک مدل کوتاهی را که دوستتان انجام داده خوشتان بیاید و شما هم تصمیم بگیرید همان مدل را انجام دهید و بعدا متوجه شوید آنطور که فکر میکردید نشدید. این امری کاملا طبیعی است زیرا فرم های مختلف صورت مانند: گرد, مربع, بیضی و … هرکدام مدل مناسب خود را می طلبد. شما میتوانید با کمک گرفتن از کوپ کار حرفه ای سالن بانو فرهانی در انتخاب مدل موی خود راحتتر تصمیم بگیرید و به چیزی که میخواهید دست پیدا کنید.

سالن زیبایی بانو فراهانی با بهره گیری از بهترین شینیون کار تهران خدمات خود را برای بتوان گرامی ارائه میدهد. تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر 09126906293

علاوه بر زیبایی که یک کوتاهی دقیق و شیک برای شما به وجود می آورد, سریعتر رشد کردن مو و کات کردن موهای آسیب دیده از مزایای کوتاهی است. داشتن یک موی کوتاه سالم که بهم گره نخورد و راحت براشینگ شود خیلی زیباتر از داشتن یک موی بلند است که نوک موها سوخته یا موخوره دارد و در براشینگ حالت نمیگیرد. افرادی که دچار موخوره هستند ولی نمیخواهند قد موهای خود را از دست بدهند بهتر است هر دو ماه یکبار به سالن زیبایی مراجعه کرده و نوک زنی کنند, اینکار باعث میشود موخوره ها به ساقه ها کشیده نشود و مجبور نشوید همه موهایتان را یکباره کوتاه کنید. براشینگ بعد از کوتاهی بسیار مهم است که در سالن بانو فراهانی این کار برای شما انجام می شود تا مدل واقعی کوپ خود را ببینید.

سالن زیبایی بانو فراهانی به عنوان بهترین آرایشگاه عروس غرب تهران آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد. شماره تماس 09126906293

انواع خدماتِ مربوط به بهترین آرایشگاه زنانه در تهران در سالن زیبایی بانو فراهانی صورت می پذیرد. این خدمات شامل دوره های تخصصی میکاپ ، گریم و خدمات جانبی عروس زیر نظر سرشناس ترین میکاپ آرتیست های تهران، میکاپ و گریم تخصصی عروس با استفاده از بهترین مواد Clarins و Clinique و ...، خدمات تخصصی اکستنشن مو، مژه و ابرو با موهای 100% طبیعی، خدمات تخصصی رنگ و لایتهای روز شامل آمبر، سامبر، کالر و ...، خدمات تخصصی انواع تراپی های مو شامل بوتاکس، آرگان، پاورپلکس و ...، خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، خدمات تخصصی اپیلاسیون و پارافین تراپی، خدمات تخصصی کراتینه سرد و گرم و ریباندینگ می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران، آرایشگاه زنانه آذربایجان، میتوانید با شماره 09126906293 تماس حاصل فرمایید.


هدف ما

دوست عزیز اگر شما میخواهید در شهر خود بهترین باشید فقط کافیست در کلاسهای فشرده و عادی ما شرکت کنید تا بتوانید حرفه ای کار کنید این کلاسها به صورت لاین های مختلف میباشد و تمام کارهای آرایشی و غیره به صورت متودی جدید توسط حرفه ای ترین مدرسین آموزشی انجام میشود به همراه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای کشور

مجموعه زیبایی بانو فراهانی

مجموعه زیبایی بانو فراهانی

cordless screw driver icon

شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 19
روزهای تعطیل با تعیین وقت قبلی

email icon

تماس با ما


021-66844801
021-66877756
09206906293

painting icon

ما کجا هستیم؟

محله آذربایجان -خیابان رودکی - نبش آذربایجان - جنب پاساژ طلا روما - ساختمان بسطامی - پلاک 739- طبقه اول