شینیون

نکات مهمی که در مورد شینیون باید بدانیم

سالن زیبایی بانو فراهانی با داشتن تیم تخصصی و بهترین میکاپ کار عروس در خدمت بانوان گرامی میباشد. شماره تماس09126906293

1_شناخت موی سر و براشینگ صحیح و قد.
2_انتخاب مدل مناسب با توجه به سلیقه و قد مشتری،فرم سر و صورت و گردن، نوع مراسمی که میخواهد در آن شرکت کند،و همچنین لباسی که مشتری میخواهد بپوشد 3_پایه شینیون باید محکم باشد،در ایجاد شینیون افراط نشود،بعد از زدن پوش مناسب،وزهای مو باید به وسیله شانه پوش و استفاده صحیحو مناسب از ژل و تافت از بین برود.
4_سنجاق مویی و سنجاق پنس به میزان کم و به و قرار دادن آن در زمان مناسب. 5_تکنیکهای شینیون را بشناسیم و به طور کامل کنار هم استفاده کنیم.
6_شینیون را حتما جلوی آینه چک کنیم.
7_از دیزاین مناسب برای شینیون استفاده نماییم. انواع شینیون: چند مدل شینیون پرطرفدار که بیشتر بین خانم ها استفاده میشود شینیون کلاسیک، شینیون سبک، شینیون عرب و حجیم، شینیون بوشینگ، شینیون حرارتی، شینیون خامه ای، شینیون نخی، شینیون حلزونی و …

سالن زیبایی بانو فراهانی با بهره گیری از بهترین شینیون کار تهران خدمات خود را برای بتوان گرامی ارائه میدهد. تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر 09126906293


جمع کردن موها و دادن مدل و فرم به آن را شنیون یا شینیون می گویند. معمولا خانمها برای آماده شدن برای مراسم عروسی یا مهمانی ها موهای خود را شنیون میکنند تا هم زیبا و مرتب به نظر برسند هم تغییری در ظاهر خود داده باشند. برخی تنها به یک براشینگ ساده برای درست کردن موهای خود اکتفا میکنند و برخی موهای خود را فر میکنند.

شما با توجه به نوع لباسی که میخواهید بپوشید و مراسمی که قصد رفتن به آن را دارید مدل شینیون های متفاوتی را می توانید انتخاب کنید. معمولا برای مراسم ساده مانند مهمانی های اعیاد و جشن تولد و … مدل های ساده جذاب تر است. مثلا میتوانید موهای خود را براشینگ حالت دار درست کنید یا مدل شنیون باز و بسته انتخاب کنید. برای مراسم های طولانی و رسمی تر مانند عروسی معمولا شنیونهای جمع و مرتب که محکم هم درست شده باشد مناسب است که در طول مراسم حالت خود را از دست ندهد.

سالن زیبایی بانو فراهانی به عنوان بهترین آرایشگاه عروس غرب تهران آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد. شماره تماس 09126906293


خدمات شنیون سالن بانو فراهانی

شما می توانید با خیال راحت این کار را به شنیون کار با سلیقه سالن بانو فراهانی بسپارید تا شاهد نوآوری و خلاقیت باشید. مدلی که مناسب لباس و صورت و مراسم شما باشد و کاملا مرتب و حرفه ای به نظر برسد می تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

افرادی که موهای کوتاه یا کم پشت دارند و تصور میکنند که نمیتوانند موهایشان را شینیون کنند نگران نباشید زیرا با اضافه کردن موی همرنگ موهای خودتان این امکان را برای شما فراهم می آوریم که شنیون مورد نظر خود را داشته باشید. متدهای جدید مانند شنیونهای حرارتی و بدون سنجاق نیز قطعا نظر شما را جلب می کند.


انواع خدماتِ مربوط به بهترین آرایشگاه زنانه در تهران در سالن زیبایی بانو فراهانی صورت می پذیرد. این خدمات شامل دوره های تخصصی میکاپ ، گریم و خدمات جانبی عروس زیر نظر سرشناس ترین میکاپ آرتیست های تهران، میکاپ و گریم تخصصی عروس با استفاده از بهترین مواد Clarins و Clinique و ...، خدمات تخصصی اکستنشن مو، مژه و ابرو با موهای 100% طبیعی، خدمات تخصصی رنگ و لایتهای روز شامل آمبر، سامبر، کالر و ...، خدمات تخصصی انواع تراپی های مو شامل بوتاکس، آرگان، پاورپلکس و ...، خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، خدمات تخصصی اپیلاسیون و پارافین تراپی، خدمات تخصصی کراتینه سرد و گرم و ریباندینگ می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران، آرایشگاه زنانه آذربایجان، میتوانید با شماره 09126906293 تماس حاصل فرمایید.

هدف ما

دوست عزیز اگر شما میخواهید در شهر خود بهترین باشید فقط کافیست در کلاسهای فشرده و عادی ما شرکت کنید تا بتوانید حرفه ای کار کنید این کلاسها به صورت لاین های مختلف میباشد و تمام کارهای آرایشی و غیره به صورت متودی جدید توسط حرفه ای ترین مدرسین آموزشی انجام میشود به همراه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای کشور

مجموعه زیبایی بانو فراهانی

مجموعه زیبایی بانو فراهانی

cordless screw driver icon

شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 19
روزهای تعطیل با تعیین وقت قبلی

email icon

تماس با ما


021-66844801
021-66877756
09206906293

painting icon

ما کجا هستیم؟

محله آذربایجان -خیابان رودکی - نبش آذربایجان - جنب پاساژ طلا روما - ساختمان بسطامی - پلاک 739- طبقه اول